Nimitysuutinen: Tero Eskelinen Volvo Truck Center Jyväskylän huoltopäälliköksi

Auto- ja kuljetustekniikan insinööri Tero Eskelinen on nimitetty Volvo Truck Center Jyväskylän huoltopäälliköksi. Eskelinen aloittaa työssään 21.6.2021.
Tero Eskelinen on Volvo Truck Center Jyväskylän uusi huoltopäällikkö

Auto- ja kuljetustekniikan insinööri Tero Eskelinen aloittaa Volvo Truck Center Jyväskylän uutena huoltopäällikkönä 21.6.2021 alkaen. Hän tulee huolehtimaan Volvo Truck Center Jyväskylän korjaamotoiminnan sujuvuudesta toimimalla "moottorina" asiakkaan, henkilöstön ja Volvon parhaaksi.

Tero Eskelisellä on vankka ja monipuolinen kokemus korjaamotoiminnasta niin raskaan kaluston kuin henkilöautojen puolelta. Hän on työskennellyt muun muassa korjaamon työnjohtajan, ajoneuvoasentajan ja mekaanikon tehtävissä. Työnsä ohella Eskelinen suorittaa Jyväskylän ammattikorkeakoulussa ylempää ammattikorkeakoulututkintoa kestävä energian alalta.

Eskelinen raportoi Volvo Truck Center idän aluejohtajalle Kalle Hakalalle.

”Aloitan uudessa työssäni positiivisilla tunnelmilla ja avoimin mielin. Minulle on tosi tärkeää, että ihmiset tuntevat olonsa töissä mielekkääksi ja motivoituneeksi. Tuon mukanani Volvo Truck Center Jyväskylään positiivista ja rentoa ilmapiiriä. Ajattelen, että kun ihmisen on hyvä olla töissä, se näkyy myös asiakkaalle. Haluan, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen asioidessaan Volvo Truck Center Jyväskylässä ja teemme sen työssään viihtyvän ja motivoituneen työntekijän voimalla”, summailee Tero Eskelinen tunnelmiaan uuden pestinsä äärellä.

Lisätiedot: aluejohtaja Kalle Hakala, kalle.hakala@volvo.com; p. +358 106556705

Etsi lähin Volvo Truck Center