renault-logo-36x53
volvo-iron-mark-53x53

Arto Matinlassi on uusi Renault Trucks kuorma- ja pakettiautomyyjä Volvo Truck Center Tampereella

Arto Matinlassi palvelee 1.12.2020 alkaen Renault Trucks kuorma- ja pakettiauto asiakkaita Tampereen, Jyväskylän sekä Lahden seuduilla, päätoimipaikkana Volvo Truck Center Tampere.
Arto Matinlassi on Volvo Truck Center Tampereen uusi Renault Trucks -myyjä

Arto on viimeiset kolme vuotta toiminut Wetteri Powerin Renault Trucks hyötyajoneuvomyyjänä Oulun toimipisteessä ja sitä ennen monipuolisesti useita vuosia eri tehtävissä autoalalla.

”Renault Trucks kuorma-ja pakettiautomyyjänä Tampereella toiminut Juha Mattila siirtyi Renault Trucks tuotepäälliköksi. Juha on hoitanut myyjän tehtäviä suurelta osin edelleen, joten on hienoa, että saamme Tampereelle nyt uuden Renault Trucks myyntivahvistuksen”, Volvo Finland Ab:n Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe kertoo muutoksen taustoista.

Yhteystiedot:

Arto Matinlassi
Renault Trucks kuorma- ja pakettiautomyyjä

Volvo Truck Center Tampere, Nuutisarankatu 20
Puhelin: 050 304 5000

www.renault-trucks.fi

www.volvotruckcenter.fi/tampere

Renault Trucks mallisto on laaja, kattaen kuljetuskalustotarpeet aina pakettiautoista raskaisiin kuorma-autoihin asti. Renault Trucks kuorma-automyynnin yhteystiedot: www.renault-trucks.fi/yhteystiedot.

Renault Trucks Master pakettiautoja myyvät Renault Trucks kuorma-automyynnin lisäksi Volvo Trucks kuorma-automyyjät kautta maan.

Volvo Finland Ab: Volvo Truck Center
Volvo Finland Ab on Volvo -konsernin suomalainen tytäryhtiö, joka vastaa Volvo kuorma- ja linja-autojen sekä Renault Trucks merkkisten kuorma- ja pakettiautojen maahantuonnista, myynnistä ja huolloista. Volvo Finland Ab:n omistamat Volvo Truck Centerit toimivat 10 eri paikkakunnalla. Volvo Truck Centerissä on myös Suomen suurin kuorma-autovuokraamo Volvo Truck Rental, josta voi kuorma-autojen lisäksi vuokrata myös paketti- ja muuttoautot. Volvo Finlandissa työskentelee yhteensä noin 500 henkilöä.

Seuraa Facebookissa: Renault Trucks Suomi

Seuraa Instagramissa: Renault Trucks Suomi